Saturday 21 October 2017

Forex Margin Free Margin Margin Nivå


Marginivå Kalkulator Marginivå kalkulator er et verdifullt verktøy som kan hjelpe deg med å bestemme bruken av innflytelse for valgte posisjoner og forstå eksponeringsnivået på kontoen. Økt bruk av innflytelse kan medføre betydelige tap på kontoen. For å sikre at du kan opprettholde posisjonen din åpnet, må du beholde bruk av løftestang på normale nivåer. I tillegg kan kalkulatoren gi brukeren den hypotetiske hastigheten der det potensielle marginalanropet kan oppstå. Slik bruker du dette verktøyet Velg kontosaldo, valuta og innflytelse. Sett inn nødvendige parametere for handler. Klikk på Legg til posisjon for å legge til flere handler i kalkulatoren. For å få dagens markedspriser klikk på Laste markedspriser. Dette vil automatisk oppdatere markedsprisene. Klikk på Beregn for å få resultater for Marginivå, Margin call rate og PL. MarginFree MarginEquity Ble medlem Mai 2009 Status: Medlem 251 Innlegg Jeg føler meg litt skamfull med å spørre dette spørsmålet som jeg sannsynligvis burde forstå det nå. (Tok meg en stund til å forstå begrepet spredning). Spørsmålet mitt er: Hva er MarginFree marginalitet, og hvordan ser disse realtene til hverandre jeg oppdager når jeg ikke har åpne handler, disse verdiene er alle de samme som balansen, men når jeg åpner en handel de forandrer seg. Jeg antar at fri marginal er en verdi som avtar med et fast beløp per masse åpne handler Eg. 200 per lot, og dette forblir det samme uavhengig av om handelen går inn i et positivt eller negativt territorium. Fra hva jeg forstår egenkapital, er det i utgangspunktet verdien som kontosaldoen ville bli hvis du umiddelbart avsluttet alle handler. Er dette riktig Beklager å høres ut som en idiot, men det kan være vanskelig nok å finne klare forklaringer av disse på nettet. Ble med i oktober 2009 Status: gtApocalyptolt for nestleder PM 2016 3.531 Innlegg du ser kanskje på dette fra feil retning. Jeg antar at du bruker innflytelse, som de fleste er. hva betyr dette betyr at du trenger bare en liten sum penger på handelskonto for å åpne en posisjon som trolig er hundrevis av ganger større enn dette. f. eks du har 100 i kontoen din, men din megler lar deg åpne en posisjon som tilsvarer å flytte 10.000. hvorfor fordi valutaer beveger seg fra brøkdel, så for å realisere noen virkelig anstendig fortjeneste eller tap betyr det at du må flytte mye penger for brøkdelprisendringene for å bety noe som er verdt. for ytterligere å avklare. forestill deg om valuta ab satt på 1.0000. forestill deg at du åpnet en posisjon med en kjedelig gammel dollar. forestille valuta ab flyttet til 1.0001. forestill deg å lukke posisjonen din. uten spredning har du gjort 0.0001. så kjedelig. hva med om du hadde åpnet en stilling med 10.000 da ville du ha gjort 1. Hvis du hadde åpnet en stilling med 100.000 (som vanligvis regnes som 1 mye), ville du ha gjort 10 bare på den lille brøkdelprisbevegelsen. De fleste som håper å tjene penger i forex, har ikke en 10.000 konto, enn mindre en 100.000 konto. Normalt vil det være en 100 500 1000 konto at de vil blåse og lurer på hvordan i all verden tjener noen penger på å gjøre dette. Med tanke på at megleren din vil gi deg mulighet til å åpne en posisjon som er større enn kontoen din på grunn av tidligere illustrert små bevegelser av pris som tilsvarer mindre endringer i kontoverdier, med mindre den handlede posisjonen er betydelig (1 eksempel for eksempel). Dette gjør det mulig for deg som en liten fisk å innse fornuftige fortjenester eller tap i stedet for dumme beløp som 0.0001. sammen med dette og mer til det punktet, gjør det meglerne mulighet til å skape rimelig fortjeneste fra spredningstoppen sitt bakte inn i spredningen du ser, slik at hver posisjon du åpner også gir dem en liten mengde ekte penger også og ikke minimale beløp som ville sende dem konkurs på grunn av at så lav kontantstrøm blir overveldet av normale virkelige virksomhetsutgifter. hva skjer hvis du har en 100 konto, kan megleren åpne deg for en 10.000 posisjon og valuta ab som startet på 1.0000 falt til 0.9900 og du sitter på en kjøpsposisjon som mister penger godt, din egenkapital vil vise 0 fordi en 10 000 posisjon vil være på et tap på 100 på dette prisnivået. din megler tillater ikke at dette skal skje. de bestemmer at på et bestemt tidspunkt hvis en posisjon har spist inn i egenkapitalen x, trekker de pluggen på stillingen, og du blir da igjen med en konto som er betydelig slått og blåst (og mindre enn før). Videre vil de sikkert ikke la kontoen din komme til et nivå der det faktisk er negativt, i så fall vil du få dem penger. Jeg mistenker at du er riktig ved at hver megler bestemmer deres x-kontonivå selv og deres er ingen satt verdi. Jeg har ikke sett på dette fordi det ganske enkelt ikke interesserer meg og ikke påvirker meg på noen måte så ja. saltkorn. I tillegg til dette, hvis dette er sant, gjetter jeg at de lukker posisjonen din på et tidspunkt før det nullstiller kontoen din av historiske årsaker. det vil si at ved margin-call-nivå historisk hadde en handelsmann muligheten til å legge til penger på kontoen. dette betyr at å gjøre noe slikt dette ville bety at de måtte sette margin-call nivået på et sted før null slik at det var en bokstavelig buffer av midler igjen. hvis margin-anropet var på null midler igjen så ville det bety at tiden var ytterligere midler lagt til (eller mer til det punktet, ikke lagt til) da kunne kontoen veldig godt være i negative tall, noe som betyr at næringsdrivende skyldte meglerens penger. trett. vandring. saltkorn. Lar oss prøve med et eksempel: Si at du har 5000 i kontoen din og ingen åpne posisjoner (flat). På dette stadiet er marginen din null og din frie margin er 5000, din egenkapital er 5000 og balansen din er 5000. Deretter bestemmer du å kjøpe 1 mye på EURUSD, og ​​du blir fylt 1.3900 (innflytelse 100: 1) Marginen din er 1390. Lets anta at markedet går til 1.3910 din egenkapital er nå 5100, balansen din er fortsatt 5000 din margin er fortsatt 1390 (ettersom marginen ikke svinger når stillingen er åpen). Så vil din frie margin være (EQUITY - MARGIN). Takk for den enkle forklaringen Bare en ting: Hvor kommer du til figuren 1390. Kommer dette fra 1.3900 ganger 1000 Hvor Marginnivå Er Beregnet Margin beregnes 2 måter: Brukt Margin og Gratis Margin. Brukt margin er mengden penger som brukes til å holde åpne posisjoner. Fri marginal er mengden midler tilgjengelig for å plassere tilleggsposisjoner (se bildet nedenfor) Marginivået beregnes ved å dividere den nåværende egenkapitalen i en konto med det nåværende beløpet av marginen i bruk (bruksmargin). (se figur 2) Etter å dele egenkapitalen med marginen, flytt desimal to plasser til høyre. En handelsmann hvis egenkapital er på 1000 og som bruker en 500 margin vil dele 1000 med 500 som selvfølgelig tilsvarer 2. Deretter flytter de to desimalene til høyre, slik at nåværende margenivå eller prosentandel er 200. Ved 100 marginalnivå en handelsmann bruker i hovedsak hele sin tilgjengelige margin. Når dette nivået faller til 50 handler vil automatisk bli stengt for å sikre at en forhandler ikke er gjenstand for å miste mer penger enn det som holdes i kontoen sin. (se bildet nedenfor) Postnavigasjon 8 tanker om ldquoHow Margin Level Calculatedrdquo Takk. det hjelper mye. Så nå vet jeg at jeg ikke bør la mitt marginalnivå synke for lavt. Riktig Det er helt riktig Behandle din margin med respekt og ikke over bruk din konto I forex-pengeadministrasjon er den avgjørende faktoren som vil avgjøre om du skal bli en vellykket handelsmann. Jeg anbefaler at du ikke lar marginnivået ditt falle under 1000 Hvorfor en høy 8216Margin Level percent8217 er dangerus. På ZuluTrade forteller en melding meg: En High Margil-nivå er farlig fordi det kan bli en Margil-samtale. Men hvis egenkapitalen er høy, det er bedre jeg tror (egenkapitalbalanse nåværende inntjening) og så er en høy marginivå percetn veldig bra. Wath tror du Fordi du vil bli overgrepet på den måten. Jo høyere innflytelse jo høyere verdien av stillingen i forhold til kontosaldoen din og dermed markedet bare må bevege seg litt mot deg, og du vil få et marginanrop. Ja egenkapital er et helt annet konsept. Egenkapital er bare den nåværende verdien av kontoen din (balanse nåværende åpne handler). Når egenkapitalen er høyere enn kontosaldoen, er du 8217 i overskudd 8211, dvs. kontoen din har økt. Høyt margenivå er en annen ting. Jeg tror det du gjør er forvirrende vilkår. Et høyt marginalnivå betyr at du har et høyt nivå av margin GRATIS eller TILGJENGELIG å bli brukt. Ved høyt marginalnivå betyr prosent zulutrade å si at din konto bruker opp for mye av din tilgjengelige margin. Dermed er nøkkelen å sørge for at du ikke overbelaster kontoen din og holder marginenivået til en rimelig 5-20. Jo lavere verdien jo mindre risiko du tar på. Spill det trygt 8211 spesielt hvis du spiller med ekte penger. Hvorfor er det at Metatrader gir en advarsel med en rosa farge på marginbåndet når margen faller under 125. Jeg har mye mer penger på kontoen, så don8217t forstår hvordan programmet kan begynne å gi meg advarsler. Dette nivået er satt av din broker8217s MT4 server jeg tror. Holder du på store posisjoner (i forhold til kontosaldoen) når du får denne advarselen Hvis det er så er det et tegn du8217 tar på for mye risiko 8211 dvs. handel med mange størrelser som er for store, og dermed bruker du for mye av din tilgjengelige margin. Hei, jeg ville regne ut hvor mye penger det ville være trygt å trekke tilbake og ikke sette mitt nivå for lavt. Kommentarer er stengt. Kategorier E-post Abonnement Abonner på denne bloggen

No comments:

Post a Comment