Friday 24 November 2017

Automatisk Uttak Forex Megler


Meglere med automatisk innskudd og tilbaketrekning Ble medlem Dec 2008 Status: Medlem 185 Innlegg Jeg åpnet nye kontoer med LiteForex og EXNESS og var overrasket over å se pengene mine på min handelskonto øyeblikk etter at jeg betalte via Liberty Reserve. Det var første gang jeg hadde finansiert en handelskonto via et internetspenningssystem. Tidligere hadde jeg alltid finansiert via banktråd og så var jeg vant til å måtte vente fra en dag opp til en uke. Jeg har ikke prøvd å trekke seg fra heller ennå, men EXNESS hevder automatisk tilbaketrekning i deres annonser og nettsider. Så jeg antar at det ville bety at midlene skulle vises bare noen sekunder etter at en tilbaketrekningsforespørsel er sendt inn. Så fra min erfaring, vil jeg begynne listen nedenfor, og jeg håper andre vil legge til det eller kommentere. Automatisk innskudd: LiteForex EXNESS Automatisk tilbaketrekking: EXNESS Jeg åpnet nye kontoer med LiteForex og EXNESS og var overrasket over å se pengene mine på min trading konto øyeblikk etter at jeg betalte via Liberty Reserve. Det var første gang jeg hadde finansiert en handelskonto via et internetspenningssystem. Tidligere hadde jeg alltid finansiert via banktråd og så var jeg vant til å måtte vente fra en dag opp til en uke. Jeg har ikke prøvd å trekke seg fra heller ennå, men EXNESS hevder automatisk tilbaketrekning i deres annonser og nettsider. Så jeg antar det ville bety at midlene ville dukke opp bare sekunder etter en tilbaketrekking. Dette er en veldig gammel tråd for svar, men bare i dag så jeg bare denne tråden, og siden jeg bruker exness for mitt handelsformål, må jeg si at du ikke vil finne en stor megler som eksem hvor som helst. Jeg handler med exness siden siste 1 år, og jeg husker ikke selv hvor mange ganger jeg ba om å trekke tilbake via moneybookers. Bare klikk på tilbaketrekningsknappen under din exness-konto, og innen få sekunder kommer pengene til din moneybookers lommebok. Noen ganger vil det ikke behandles automatisk, og i så fall bare kontakte deres live support staff og innen maksimalt 10 minutter vil de fjerne midler. Du må først ha mye tålmodighet for å lære å ha tålmodighet. Største tilbaketrekningsmeglere Takk for svarene. 1 mer ting: Tror du en fin megler er det ikke gjelder avgifter på uttaksmidler På grunn av at jeg er i kontakt med en som gjelder 258364 hver uttaksoperasjon OO Personlig er IBFX og FXCM raske til å handle på uttaksbegrensninger. Jeg fikk penger fra FXCM innen 12 timer etter forespørsel og IBFX ca 24 timer - alle mottatt via internasjonal ledning. GFT er sakte - tok 4 7 dager som om de ville at jeg skulle kvittere og for å friste meg å handle for en annen dag. GFT krever 2 3 dager etter at den siste stillingen er stengt før de kan handle på noen tilbakekallingsforespørsel. Og hvis du insisterer på å få noen av pengene dine umiddelbart, kan de koble delvis og holde et beløp som tilsvarer marginen som ble brukt i den siste posisjonen. Så til slutt betaler du 2x tilbaketrekningsgebyrene. Hvis du kan ta ut pengene, bør 25-årsavgiften ikke være en smerte i forhold til et 10K-overskudd som du ikke kunne trekke tilbake. 25EUR 35USD er rimelig tilbakebetaling avgift. Mange amerikanske meglere belaster meg 40 Bunnlinje: Hvis du kan ta ut penger, uansett hvor lite eller stort beløpet, ut av megleren, innen en ukes tid, så bør det være en OK megler. Automatiske utbetalinger fra Forex trading kontoer The LiteForex Investments Limited (Marshalløyene) tilbyr tjenester til kunden en mulighet til å bruke to automatiske uttak innen 24 timer for et samlet beløp på ikke mer enn 100 (eller tilsvarende i en annen valuta), forutsatt at Klientprofilen er fullstendig verifisert. Nedtellingen starter fra det øyeblikket du skriver av midler fra handelsbalansen som følge av den siste automatiske tilbaketrekningen. Klienten hvis profil ikke er fullstendig bekreftet, kan ha 50 tilbakekalt automatisk en gang i 24 timer (eller tilsvarende i en annen valuta). 24-timersperioden måles fra øyeblikk av fondets fradrag som følge av automatisk tilbaketrekking. En automatisk tilbaketrekking kan kun gjøres ved bruk av samme betalingsdetaljer (e-lommebok) som har blitt brukt til å fylle opp kontoen. Summen av midler trukket automatisk fra handelskontoen kan ikke overstige beløpet deponert ved bruk av disse betalingsopplysningene (e-wallet). En automatisk tilbaketrekking kan kun utføres under forutsetning av at det ikke foreligger ubehandlede tilbaketrekningsanmodninger vedrørende kontoen som en automatisk tilbaketrekking utføres fra. Den automatiske uttakstjenesten leveres ved bruk av følgende betalingssystemer: Skrill, Perfect Money, OKPAY, Neteller. De klientene som til enhver tid har mislyktes for å overholde vilkårene i avtalen om offentlig tilbud og avtalen om oppkjøp av system og transaksjoner Prosedyre kan ikke bruke automatisk tilbaketrekkingstjeneste. Ethvert brev mottatt fra e-postadressen amlpolicyliteforex er en bekreftelse på brudd. LiteForex Company har rett til å nekte å gi kunden denne tjenesten etter eget skjønn uten å gi grunner. LiteForex har rett til å endre vilkårene for levering av den automatiske tilbaketrekkingstjenesten når som helst eller avbryte denne tjenesten uten forvarsel til kundene. Tjenesten er bare tilgjengelig for kunder fra LiteForex Investments Limited (Marshalløyene)

No comments:

Post a Comment