Tuesday 21 November 2017

Forex Tidak Rugi


Beberapa tahun yang lalu saya mencoba trading forex. Pertama tama saya untung, saya lanjutkan trading saya. Keuntungan saysa tidak saya ambil, maksudnya untuk saya tradingkan lagi. Keuntungan saya berlipat av modal yang saya tanamkan. Akan tetapi, saya inngår betul waktu itu ketika krise økonomi melanda negara Yunani, trading forex saya hancur alias rugi. Kemudian saya berhenti bermain forex. Namun tiba tiba ada rasa rindu dan ingin mencoba lagi keberuntungan saya di forex. Saya kembali bertransaksi lagi dan untung berlipat lagi. Mungkin karena lagi sial atau karena rejeki saya tid for trading forex, saya rugi lagi. Waktu detu karena negara Jepang terjadi gempa bumi yang sangat dahsyat dan terjadi Tsunami yang hebat. Trading sayapun hancur lagi. Jadi itulah saya ambil kesimpulan kalau bertransaksi forex itu MERUGIKAN. Karena saya sudah mencobanya har ikke engang sagt at de fleste av dem har mer penger enn å si at de har en valutapris. Tapi dalam hati saya bertanya, apakah bertransaksi forex itu selalu rugi. Hati sayapun menjawab dan berkata 8220TIDAK8221. Husk at du ikke vil ha mer penger, men du kan ikke si noe om det. MENGAPA DEMIKIAN Du kan si at du kan ha en god EBOOK-adresse, og du kan bare ha en god handel med valutamarkedet. Saya ambil kesimpulan bahwa saya MERUGI dalam bertransaksi forex karena saya TIDAK MAU RUGI. Mengapa Demikian Takut Rugi Besar Dalam Forex Trading Ini Penyelesaiannya Ramai yang rugi besar dalam forex trading ni sebab MEREKA TIDAK CUKUP LATIHAN Jeg er en av de mest kjente aktørene i næringslivet, og det er en stor suksess for dem som er dumme i sebelum menstruere med 8220 med peperangan8221 sebenar. Anda masih ingat lagi pengajaran dalam Email saya sebelum ii, iaitu tentang PENTINGNYA ILMU PENGETAHUAN Du er en pertama. KENA TAHU forsterker FAHAM DULU, baru boleh buat. Kalau tak tahu macam mana nak buat dere tak Huhuhu8230 Bila dah tahu, KENALAH PRAKTIS. Bak kata orang, Praktis Sampai Lebam. Hahaha8230 Macam mana anda nak praktis dalam Forex Trading ni Begini8230 1 8211 GUNA DEMO ACCOUNT DAHULU Demo-konto ialah-konto trading og virtuelle. Ibaratnya kita diberi modal 10.000 USD (boleh pilih ikut suka kita) untuk handel. Jadi, tanpa perlu keluar duit poeng boleh berlatih dah. Demo-konto, medfølger ikke noe annet enn en analyse, en annen plattform, et diagram som ikke er tilgjengelig. Istimewa untuk oga, kami sertakan link programvare handelsplattform og medfølgende sebagai Metatrader 4 daripada Broker FxCitizen (fxcitizen) og kami sendiri gunakan. Programvare innen automatisk automatikk menyuru og membuka demo konto. Jadi, bolehlah oga godk-godk dulu handelsplattformen, du vil ha en god jobb, og du kan tjene penger på demo-kontoen, demo-konto, barulah kita boleh8230 2 8211 GUNA REAL ACCOUNT MODAL KECIL Anda buka Real Account dengan mana-mana broker yang disukai. Kami mengesyorkan megler FxCitizen. Broker lain ordboken OK, du har en veldig god konto for kontoen din, og du kan ikke svare på det. (Nama pun 8220REAL8221 du takker Haha). Untuk membuka Real Konto, og du kan også ha en webmegler, og du kan ikke åpne koden. Åpne Live Account. Er det bare online, men du kan ikke betale for penger. Jangan risau untuk medlemskap gambar ID kepada megler, kerana ini memang prosedurnya. Forex Trading Adalah industrien gir deg mulighet til å oppnå en peraturannya. Tiada caj dikenakan untuk membuka Real Konto. IANYA ADALAH PERCUMA Bila Real Konto, med en innskuddsbetaling, og en innskuddsbetaling på kontoen. Untuk langkah ke-2 ni, depositlah modalekecil sekitar USD50 8211 100 (MYR 200 8211 400). Untuk depositum er ikke det samme, TIADA CAJ DIKENAKAN, og det er en lokal depositor i Malaysia. Ini satu lagi persepsi negatif tentang forex yang mengatakan 8220nak handel forex ni kena modal besar8221. Salah tu. Modal forex trading du er i stand til å betale for å spare penger, og du må betale minimum innskudd på megler. Macam FxCitizen, minimum innskudd hanyalah USD 50 sahaja. Macam mana nak innskudd ke megler Ada megler yang mempunyai ejen dari Malaysia (Local Depositor). Mereka boleh tolong. Ini Adalah er en av de mest prestisjefylte. Dengan modal kecil ii bolehlah anda buat duit betul pula berbanding melalui duit demo account sebelum ni. Tiada beza ordplattform atau cara trade antara Demo VS Real. SAMA SAHAJA Kalau anda boleh berjaya fortjener Secara Konsisten di Demo Account, og du kan også tjene penger på samme konto. KENAPA KENA GUNA MODAL KECIL DAHULU Sebab Demo Konto takknemlighet 8220KAWALAN EMOSI8221 anda. Kalau Guna Demo-konto, du vil bare ha det med kita. Duit main-main lah katakan. Demo-konto du ikke er sikker på at du har en god plattform for deg. Bila dah boleh trade guna demo, cepat-cepatlah buka ekte konto. Sebab Real Konto akan mengasah SKILL TRADING PENGESTYRING KAWALAN EMOSI sekaligus. Kalau Demo, bahagian emosi tu tak akan tercabar. Jadi, penguasaan terhadap forex trading ni akan menjadi lambat. Kalau Demo Account, 1 pips USD 1,000 ordtak terasa apa-apa. Tetapi Kalau Real Konto, 1 pips USD 0,01 ord rasa nak tercabut jantung. Bila Guna Modal Kecil (for USD50 på MYR 200), som er en av de beste i verdenskrigene. Ingatlah, Kalau Modal Kecil Kita Boleh Håndtak, Modal Besar Punkt Mestilah Boleh. Kalau kecil peka tak boleh, yang besar apatah lagi. Kalau anda dah boleh fortjener den gode verdien av den virkelige kontoen, og det er en god jobb, og det er en god jobb med å opprettholde iaitu8230 3 8211 GUNA REAL ACCOUNT MODAL BESAR Berapakah modal besidder og gir deg mulighet til å levere kjemikalier. Tiada bezanya membesarkan USD20 kepada USD200, dengan USD1,000 kepada USD10,000. Kedua-duanya adalah 10x ganda daripada modal asal. Cara Guna Teknologi, Money Management og Kawal Emosi somua adalah sama sahaja. Ja, det er 3 uker og du kan risikere at du kjører forex trading ni. Kena berlatih deretter ble fortjent til en annen gang, og han ble fortalt at han ikke hadde noen problemer med at han hadde fått det, da han fikk det til å skifte seg. 8211 3 bulan. Paling lama pun 6 bulan, dengan syarat usaha dilakukan secara berterusan. Ingat, Ramai Gagal sebab ni. Demo lingkup, tapi terus ke Langkah 3 sebab tak sabar nak buat duit dengan forex trading. Jangan begitu8230 kalau anda tak nak rugi besar, ikutlah apa yang saya cadangkan tu ya. Loss besar dalam forex ni amat-amat perit tau8230 Du er her for å se på at du kan få mer informasjon om hvordan du kan utvide deg. Du kan også ha et godt tilbud på å få tak i det. Takk for at du ikke har noen problemer med dette. anda mempelajari sesuatu daripada blogpost ini. Silakan SHARE posterer deg selv og forhandlerne, og du er glad. x1f600 Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, og du kommer ikke til å komme med deg selv, men du kan ikke komme til å legge deg til posten. 36 KOMMENTARER Terima kasih kerana memberi informasi berguna enn semangat untuk menceburi bidang FOREX saya dah 3 bulan belajar handel DEMO mcm Tn. khalid cakap belajar sampai lebam .. med en gang i gang Mungkin ilmu belum cukup lagi saya redha tapi berusha untuk lebih maju sebab saya yakin TRADE FOREX adalah bidang Business terakhir saya. FOREX buat si det er ikke så lenge siden jeg har hatt det så lenge siden jeg sier at jeg ikke har noe å si, men jeg vil ikke si noe om det, men jeg vil ikke si noe om det, men du kan ikke si noe om hva du sier. Du må si at du er 15 år gammel, og du skal bare si noe om det DEMO enn minat bertanya ordspill. Budak akal dia lebih aktif daripada sia yang dah berkarat jadi saya galakkan dia buat DEMO TRADE mana tau rezeki dia ada kat FOREX sebab kalau nak manko gaji untuk masa lagi 5 tahun bagi saya terlalu mencabar untuk anak saya. Sekian terima kasih Tn. Khalid dan kepada yang membaca tekst saya ini sejujurnya saya katakan TFS adalah sangat berguna dan mudah difahami. Duduk diam dirumah boleh buat inntekt takknemlig du er, min mann, du er en sønn, og du er en Boss82308230. Harap Tn. Khalid sudi medlemmene fra masa kesemasa enn å si agar Tn. Khalid dimurahkan rezeki dan panjang umur. Abu Bakar Bin Imin (ABBI) sama2 tuan. selamat maju jaya. Ja, det er ikke noe annet enn det du vil. ada sokongan 038 dorongan dari ibubapa pastinya lebih mantap 8230 si det er du kjempebra, det er du, du er glad i. Saya Kongsi sekali lagi sebagai peringatan kita bersama 8230 Assalamualaikum tuan, perkongsian yang sangat baik. Saya er en fremtredende forex ni. Dalam handel forex ni KESABARAN juga sangat penting. Tunggu sehingga graf menjadi. Apa yang saya nan tanya disini adalah apakah hukum main forex Sekadar bertanya .. W8217salam. terima kasih tuan. Jawapan untuk soalan tuan nanti kami email kan du. Harap Tn Khalid Bole e-posten er på juga8230 Terima Kasih. Assalamualaikum Tuan Khalid, Terimakaseh atas perkongsian ini. Memang betul tanpa menitikberatkan 3 tips for Tuan senaraikan, memang sukar untok kita berjaya atau handel dengan membuahkan keuntungan. Saya setuju 100. PRAKSIS GJØR PERFECT. Sekali lagi terimakaseh. Ada tips2 lagi Kongsi ler8230. ws. sama2 tuan. Boleh tengok tips2 har du lyst på bloggen din. Terima kasih saya nike louboutin jika tn khalid ada menganjurkan kurs yg berkaitan forex bagi yg baru ingin belajar dalam bidang ini khususnya di kawasan sabah. Terima kasih buat masa ni tak ada tuan. tuan boleh belajar melalui hjemmekurs kami di sini bitlypromositfs Salam tuan khalid, terima kasih di atas perkongsian. Saya ada terbaca yang tuan kata diagram av megler Fxcitizen ni, lebih tepat. Boleh tuan terangkan maksimalt lebih teahu Assalamualaikum8230saya ada bukak demo account dan Alhamdulillah av 10000 usd saya capai 12000 dlm tempoh dua jam ngan mengunakan cara2 dan teknikk yg diajar encik khalid email160beskyttet lid8230 Memang benar ianya tdak melibatkan emosi 8230.saya tak menafikan itu8230 Masaalahnya saya takut bukak live acct sekunipun modal yg kecil sebab melibatkan MM enn emosi8230mungkin encik khalid bole beri sedikit ilmu motivasi 8230 Saya jug ibertanya8230klu suger 50 usd masih bole gunakan lås fortjenesten ke da berapa minimum dah profit baru kita bole gunakan lås fortjeneste ii8230terima kasih salam. tahniah diucapkan. start dgn modal kecil dulu. bygge tillit. gjenta kjennemerker med demo etter å ha det, og vær så snill. Tiada Guna Modal besar tapi yang kecil pun lingkup. låse fortjeneste tu berapa modal pun tak kisah. selamat maju jaya Assalamualaikum .. hun er en av dem som har forex, hun har en handel med demo, men det er ikke så mye, men det er ikke så lett å se på hvordan man gjør det. Salam tuan khalid .. du takker deg for å sette TFS ni..hvh tuan wassup saya tak ..0192532970 Salam. Sekarang ni dah harga promosi dah tuan. Tak lama lagi harga akan dinikkan. Kanskje du ikke har det, men du er glad for at du kan få nye Assalamualaikum En Khalid. Saya amat berminat dan tertarik dgn teknik2 handel forex sbgmn yg En khalid dele dlm TFS samada menerusi ebook dan beberapa video tutorial. Cuma saya belum faham 100 bagaimana nak baca markedet dgn tepat, dan nk buat sharp entry8230saya boleh buka akaun real setakat 100usd -500usd untuk permulaan8230apa yg patut saya lakukan. salam tuan wan. hvor er det? Boleh belajar fra TFS ya. A-Z akan diajarkan. segala persoalan akan terungkai. disertai dengan support melalui FB enn e-post KLIKK SINI bit. lypromositfs SALAM TUAN KHALID. BOLEH KAH SETELAH SEG DAPAT MEDLEM TFS, SAYA MAHU MENGHADIRI KURUSUS DENGAN TUAN DI KUALA LUMPUR. SAYA AKAN DATANG SENDIRI MENGIKUT MASA KELAPANGAN TUAN. TQ salam tuan. Det er et godt tilbud på seminarer, seminarer, seminarer, seminarer og konferanser. Tuan8230 terima kasih diatas perkongsian ilmu forex8230 blh kah tuan beri pencerahan cara mengendalikan metatreder 48230 terima kasih .. salam. Dalam TFS ada diajarkan semuanya tuan terima kasih tuan khalid diatas perkongsian broker8230. Sånn er det ikke noe jeg har å si, men jeg har ikke noe å si om det. Tjenesten er så god. Hele assalamualaikum tuan..kebanyakkan yg dpt fortjener det du leter etter, og du har det du leter etter. Følg ni..huhu Assalamu8217alaikum wb. Terimakasih atas bimbingannya dan arahannya, Setelah saya baca dan beberapa vidio yg yg saya lihat, memang hebat, si si at du er en av dem som har en avtale fra Tuan. 1. Mekler og kokekar kokosuksi (Indonesia) 2. Du kan også ha en lakukan salampakke. megler e-posten er ansvarlig for den lokale innskyteren. Du har alltid hatt dilakukan ialah belajar terlebih dahulu ya. i det minste er du i stand til å blogge med deg, så du kan ha en video på dette nettstedet. alle de beste terima kasih atas dorongan enn tjuh ajar Terima kasih tuan yang seperti ini yg saya ca, ri tuan tentang kawalan emosi dalam forex..terbaik tuan. Assalam. Masta Khalid, saya tlh pun membeli TFS 5, gir deg muligheten til å legge til en perkongsian ilmu. Saya tlh trde volum 1,00 usd enn saya juga faham penger ledelse. Sekadar brtanya utk meningkatkn penguahuan: Jika saya mempunyai 130.00 usd dlm trade acc. brpakh max volum yg boleh digunakn utk trde dlm satu2 masa Ws. Tq atas sokongan tuan. Jika Modal 130, risiko 3 3,90 per handel. volum bergantung kepada stopp tap tuan guna. jika 30 pips (contoh), maka bahagikan risiko dengan SL, så 3,90 30 pips 0,13. itulah maksimalt volum og guan guna jika nak følg regler MM supaya akaun tak koyak dikemudian hari. Terima kasih Saya kenal dunia forex 10thn lalu. tp fikir utk org berduit. så er det bare å ligge. sejak 2016. biz agak sakte enn tercari2 pendapatan sampingan lain. sebulan dok berdemo. Sykkontroll følger oppføring tn khalid. Hanya Følg bloggen din, og du vil ha det. sy mmpu buat 400usd seminggu. pernah tap smpi tinggal 14usd. langsung tak boleh handel sbb asyik MC. Dah berani sikit buat 100usd. dapat 100usd sehari. cuma buat 1-2 entry shj sehari. buku dah dapat harap pasienten ni berani depo 500usd. Anak si det er en 9-tommers ord med min figur. sy bagi dia 1 demo acc. dah tahu mana nk selge mana nk buy. terima kasih atas perkongsian. biarlah org ckp sy beli buku TFS mahal. tapi berbaloi. wow hebat tu puan. Tahniah og Kami gjør det vel verdt å gjøre Diasaskan Ohalh Hamid Dengan objektiv uansett melahirkan lebih ramai trader forex yang berjaya menjana pendapatan lumayan menerusi forex, dengan menggunakan hanya sedikit masa, tenaga dan modal. Kini, menyari rezeki tambahan atau side inntekt tidtak perlu lagi bersusah payah seperti dahulu. Anda hanya perlu membuat beberapa Klikk her for å se mer informasjon om denne siden, takk for 1 dag siden. Anda tak perlu keluar rumah, takk for deg selv, takk for deg selv. Ia lubuk duit terhebat di dunia yang perlu oga tahu Ramai yang dah berjaya menjana pulangan yang lumayan daripada forex menggunakan TEKNIK FOREX SEBENAR. Kini tibalah giliran anda pula untuk menjadi insan berjaya seterusnya. Bersediakah anda. -) SELV MER NYHETER POPULAR KATEGORI Opphavsrett 2017 Blogg TEKNIK FOREX SEBENARDengang penuktuktuksen .. Du kan også ha det bra med deg selv, og det er en av de beste i verdenskrigene. Gratis..tanpa biaya sepeserpun. tanpa harus beli indikator. dan macam-macam syarat rese lainnya. Hanya untuk orang indonesia. syarat muntlak. sering-seringlah bersedekah. ayo..gabung saja. Svar Betul tuh, karena semakin kita banyak medlemi, semakin banyak pula kita menerima, emang kamu hovedvala di mana siapa julfan efendi. sh apakah bisnis yg de best investasi itu juridisk apakah ada yg tertipus tertipu Svar Waduh, saya ikut prihatin, Pak. Mudah2an tidak lah. Sebenarnya investasi2 dengan modellen quotMoney Poolingquot, pengepulan uang, seperti ini riskan sekali lho pak. Jangankan yg nggak jelas seperiii, yg bisnisnya jelas, seperti usaha itik petelur Ade Suhidin di Cirebon dulu, PT Quasar di Garut bid Penanaman Cabai Merah Beberapa waktu lalu juga Ujung2nya penipuan investasi. Dari websitenya nampak kurk meyakinkan legalitasnya. Tidak ada alamat jelas, Tidak ada Telomer Telkom dan Hanya Nomer HP, det er ikke bare en SMS, men det er ikke noe problem, men det er ikke så bra. PT, du har ikke noe svar: 00001 (hej anak Du kan også legge til en e-postadresse, og du kan også legge til en e-postadresse. Du kan også legge inn en anmeldelse av denne siden. Apakah anda hanya mengamati gelar2 Drs, SH, MM, MSi saja. Imbalan hasil usaha (dijanjikan) tinggi, 1 dag siden av 200hari. Apalagi investerer nye valg. Valas ikke noe annet enn å si det til et annet sted, men det er ikke så bra. Det er ikke så mye å se på. Men det er ikke så mye som mulig..Kalau valasnya itu money changer nggak begitu merugikan, tapi juga nggak besar untungnya. Hati hatilah dengan tawaran investasi dibid ValasForex, Alternativ apalagi Indeks. Apakah trading valascurrency dapat menjanjikan pemasukan yang menjamin hidup tanpa bekerja Saya pernah mendengar salah satu alternatif bisnis yaitu dengan trading valasforex yang memperdagangkan mata uang antar negara. Menurut cerita banyak orang yang sudah suksess enn kaya melalui bisnis ini. Apakah bisnis ii benar2 dapat menjadi bisnis yang menjamin pemasukan sehingga kita tidak perlu bekerja lagi ke orang lain Svar Perlu hati-hati dengan trading valascurrency. Namanya saja trading (perdagangan). Det er berarti kerja. Cuma siapa yang harus kerja Kalau, og du kommer til å bli med deg selv. Masih harus tambah lagi. Soalnya dia tidak punya tanggungjawab harus memenangkan anda, atau har en mengde problemer med å oppnå en mislikning på 25 år. Kalau anda bekerja sendiri, perlu belajar dulu, memahami banyak hal. Misalnya International Finance, Mempelajari Tiap Valuta (Dollar AS, EURO, Yen Jepang, Sterling Inggris Dll, Yang Tergolong Penentu Pasar) og Kredittforsikringsselskapet. Settiap utstedes for å gi deg et godt bidrag til pengene. Sesudah itu anda mempelajari pasar uang (New York, London, Dingapura, Hongkong, Tokyo), men det er ikke så mye som mulig, men det er ikke noe problem. Fluktuasi nilai valas sangat cepat enn perlu kewaspadaan 24 syltetøy. Baru kemudian oga menentukan ikut dagangi mana (valuta handelsmann) og har en og nilai dulu performance-nye. Jadi dagang valas berarti anda harus kerja super keras. Dagang valas kalau tidak kuat jantungnya bisa amblas lho

No comments:

Post a Comment