Friday 24 November 2017

Forex To Bar Reversering


The 2 Bar Reversal Forklart av: Johnathon Fox The 2 Bar Reversal er en pris handling formasjon som kan bli funnet på hvilken som helst tidsramme på de fleste markeder. Denne prisen Handlingssignaler er som det heter stater er et reverseringssignal. Å være et reverseringssignal er det viktig at handelsmenn ser det til å danne ved pullbacks å komme inn og ikke som et fortsettelsesspill. En 2 Bar Reversal er i utgangspunktet bare en Pin Bar reversering, men dannet over 2 økter verdt data. Psykologien bak både 2 Bar og Pin Bar er begge de samme. Med begge signalene ser vi etter pris å gå i en retning før faking tradere ut og snapper tilbake raskt i motsatt retning. 2 Bar Reversal Structure 2 Bar Reversal består av 2 stearinlys eller barer. For en bearish 2 Bar reversering må den første linjen gå opp og lukke i nærheten av øktene. Den andre linjen må da åpnes og knipse ned nederst som viser avvisning av de tidligere høyder og falske handelsmenn ut. Lysene nedenfor viser hva denne beskrivelsen vil se ut på et diagram. Bearish 2 Bar Reversal Eksempler på 2 Bar Reversal funnet på Chart De beste 2 Bar Reversals er normalt funnet når markedet er i en sterk trend og en tilbaketrekking oppstår til et logisk område av støtte eller motstand. Det er på disse logiske områdene av tilbud og etterspørsel at handelsmenn kan se etter 2 Bar reverseringen som inngangssignaler med trenden. Eksempel 2 Bar Reversal With Trend 2 Bar Reversals kan handles i alle typer markeder. Fordi 2 Bar reverseringer er reversalsignaler, vil du ofte finne at de er signalet som endrer retningen til trenden. 2 Bar Reversal Changes Sterk trend Alle forhandlere vil kunne se og identifisere dette svært enkelt identifiserbare Pris Action-signalet på sine diagrammer. Bare fordi en handelsmann oppdager en 2 bar reversering, betyr det imidlertid ikke at de skal handle det. Ikke alle 2 Bar Reversals er skapt like, og noen har mye høyere prosentvis sjanse til å trene enn andre. Johnathon Fox er en profesjonell Forex og Futures trader som også veileder og mentorer som håper handelsmenn over hele verden. Johnathon lærer en svært nyttig metode for pris handling handel og har en evne til å hjelpe handelsfolk bli konsekvent lønnsomme. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. To Reversal Bar Entry System Ble medlem Mar 2009 Status: Bare besøk 12.596 Innlegg Opprinnelsen til Two Reversal Bar Entry System er funnet i en tråd forexfactoryshowthread. phpt172963 startet av forexfactorytonydtrader som ser ut til å ha blitt forlatt i litt over et år. Strategien er veldig enkel, og det er en god ide å lese den opprinnelige tråden. Det er en veldig kort tråd. I utgangspunktet: Bull stearinlys lukkes, nye stearinlys beveger seg 5 pips opp inn lang tid. Bear stearinlys lukker, nytt stearinlys beveger seg 5 pips ned, inn kort. Vi åpner 2 stillinger. For lang handel: stoppet tap er under lavt av 1. lys i oppsettet. Første ta fortjeneste er 20 pips. Når det er nådd, går stoppet for den andre stillingen til like over breakeven og blir flyttet opp som handelsfremgang. forskjellige måter å flytte stoppet på. En måte er å bevege seg opp under svinglagene på en lavere tidsramme mens de utvikler seg. Eller et fast trailing stopp. Avslutt kan være når det er kryss av macd, eller 20sma slår seg ned. Bare motsatt for kort handel. som signalerer oppføringer (og kan settes for å bestemme faste utganger og mål). Jeg konsulterer også macd (21,100,9), 200ema, cci55 og 14, tick-diagrammer for bedre prising, trevinkler og sr, markedstider og holde øynene åpne for andre tegn på hva som kan foregå i markedet. De fleste signaler er gode. Noen er åpenbart ikke gode å ta. Zip har alt. Jeg leter etter to lysoppsett på 4 timer og følger markedet på 15 minutter. Daglys og 4-timers stearinlys danner annerledes i henhold til meglerens gmt. Jeg bruker fxdd, sommertid 2 gmt. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg liker å bruke heiken ashi på nedre tidsramme. Så det er markedstider vist med grå og mørkegrå bakgrunner. De høyere tidsrammer i mørkerød og mørkegrønn bakgrunn (i dette tilfellet 4 timer lysene) heiken ashi på lavere rime ramme (her er det 15 min) macd (21,100, 9 ) for å se etter kryss, avvik og generell trend og en 20 sma (fargeindi). Vi venter på et signal. Frankfurt åpner om 10 minutter. Ingen tid å kaste bort Tiltatt mar 2009 Status: Bare å besøke 12.596 Innlegg Det er et signal like før Frankfurt åpent. Vi har gått inn i 2 lange stillinger. Stopp har blitt plassert like under Wood Daily Pivot, sterkt støtteområde og første vinst er 20 pips over oppføring. Dette er demo. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ingen tid å kaste bort Tiltatt mar 2009 Status: Bare besøk 12.596 Innlegg Først skal du oppnå overskudd. Stopp for andre posisjon som blitt flyttet til breakeven. 2. posisjon ble åpnet litt sent, så jeg har ikke lagt til spredningen til det siden det allerede er et veldig stramt stopp. Hvis den gjenværende posisjonen går 22 pips, vil jeg sette stoppet ved breakeven spredning. Så nå ville vi ikke ha noe å tape og ha låst i minst 18 pips. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Ble medlem Mar 2009 Status: Bare besøker 12.596 Innlegg flyttet stopper like under lavt av dagens lys. Vi ønsker å se hvordan vi skal være i handelen og fortsatt låse i gevinster. Fristelse er å hoppe ut når det vises et stort trekk opp. Grådighets - og fryktelementet treffer beslutningstaking. Men den bedre strategien er å prøve å bli i handelen og ikke se på hva jeg ikke får, men hva jeg har låst inn og hva som er mulig. Det er ingenting å miste med frihandel. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Two Reversal Bar Entry System ble medlem av mar 2009 Status: Bare besøker 12.596 innleggsfortrolighet. Det er det jeg trenger for å gjøre strategien min vellykket. Tillit til strategien. utrolig hvor viktig det er å lykkes. så mer praksis. å få tillit. I dag savnet jeg anisjonshandel fordi jeg forlot for tidlig, frykt for at handelen kanskje ikke var bra. Mangler tillit. Så i morgen prøver vi igjen. simulatoren viser hva denne strategien kan gjøre. Hvis jeg vil la det gjøre det. Tillit er den manglende ingrediens. Hvem som har trodd det ville være et så viktig stykke av puslespillet Vedlagt bilde (klikk for å forstørre), men for gutta som har det i dem, er tillit nøkkelen til suksess. Vendepunktet er når tilliten er i strategien, ikke i seg selv. Det er hvordan de følelsesmessige svingingene unngås. Nå har jeg mistet nå jeg vant. Det er tillit til strategien. Og tilliten vil være godt plassert hvis strategien er god. Jeg følte min frykt i morges ikke å miste i seg selv, jeg mener egentlig at det var mikro med 4 i fare. Knapt nok til å få panikk over. Men frykten var at strategien ville vise seg feil ved det første liveforsøket, og da ble min tillit til quotitquot rystet, og jeg ville bli fristet til å forlate den og da må jeg gå gjennom hele det å romme gjennom hauger for å finne noe ellers som ser ut som det kan fungere. Når jeg vil at den skal være denne. Så det var derfor jeg ville ikke ta en sjanse for at det kan være dårlig handel på en dag når det er amerikansk ferie og ingen data. Men nå er tilliten til strategien enda sterkere, at selv på en dum dag som i dag var det et godt signal. Men gnager i ryggen av meg, føler jeg fremdeles at det vil vinne vinn seier i demo og simulator, og så snart jeg handler, vil det bombe. Jeg vil ikke at den skal bombe. Ikke på den første handelen live. Noooooooooooooooooooooooooooooooo. Eeeeeeeeeeeeeeouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. I morgen er DDay. ts3.mm. bingimagesthumbn. 2c90ampindexch1 Ingen tid å kaste hei jiva beklager min engelsk, men jeg er ikke morsmål. takk, kan du forklare bedre din oppsett er du på utkikk etter 5 pip opp eller ned fra et 4H-lys eller 15 minutter lys takk i avansert for svaret ditt. Si meg selv med italiensk, nei sono sicuro. Jeg snyder quando ho bisogno di tradurre con Google translate. googleiten Signalene genereres på 4 timers diagrammet. Litt vanskelig fordi 4 timer stearinlys danner annerledes i henhold til meglerens gmt. Jeg bruker fxxd 2 gmt. Lysene danner på virkelig gode tider når det gjelder markedstider. De 5 pipene er fra åpningen av det andre lyset i reverseringsretning på 4 timer. Indikatoren beregner automatisk dette og skriver ut pilene. Jeg styrer handelen på 15-minutters diagrammet. Flytter stopper tilsvarende. Håper det hjelper. Takk for din interesse, Hold oss ​​informert om dine erfaringer. Hvis noen har en megler gmt som ikke gir gode resultater for 4-timers lysene, ville det være å åpne en demo med en gmt 2 megler og ta signalene i den demo-kontoen, men faktisk handle i deres meglerkonto. (Når de faktisk er klare til å handle live. Det er da de er trygge nok av systemet). Ingen tid å kaste bort Jeg har lastet inn indikatoren det viser piler og 2 linjer over og under og rd og grønne prikker hvor er signaloppføringen, er den på første pil eller en hvilken som helst tid eller pause i punktene - ikke klart quotejiva344320603Si parla inglese meglio di me italiano , ne sono sicuro. Jeg snyder quando ho bisogno di tradurre con Google translate. googleiten Signalene genereres på 4 timers diagrammet. Litt vanskelig fordi 4 timer stearinlys danner annerledes i henhold til meglerens gmt. Jeg bruker fxxd 2 gmt. Ja, linjene over og under kan settes i indikatorinnstillingene. De skal vise ønsket stopp og begrense. Jeg bruker dem ikke. Så jeg satte dem til null og lagde fargekvoten. Pilene viser punktet hvor 5 pips er nådd. Så pilene markerer inngangspunktet. Ingen tid å kaste bort Tiltatt mar 2009 Status: Bare å besøke 12.596 Innlegg 4-timers signalene er veldig sterke. Men de oppstår ikke så ofte. Det kan være at signalet er savnet eller en handel er ferdig, men bevegelsen er fortsatt i takt. Så da hvordan komme seg tilbake på en trekk tilbake selvfølgelig. Men hvordan finner vi pullbacks med noe grad av sikkerhet Her har jeg lagt til en annen innstilling for indikatoren. 60 min-innstillingen vises i mørkeblå piler. Jeg ville ikke ta en første oppføringsposisjon basert på 1 time siden det har mange flere falske signaler. Den 4 timen er for det. Men når 60 min-innstillingen brukes til å finne en pullback i en etablert trend, er det veldig nyttig. Som i diagrammet. Så jeg vil se på dette i løpet av den neste lille stunden. 3 av de 4 timers reentry-signalene sammenfaller perfekt med markedsåpninger. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre)

No comments:

Post a Comment